Yeh Payam Day Gayi Hai Mujhe Bad Subh Gahi Urdu Poetry By Allama IQBAL

Yeh Payam Day Gayi Hai Mujhe Bad Subh Gahi Urdu Poetry By Allama IQBAL (R-A),یہ پیام دے گئی ہے مجھے باد صبح گاہی


Yeh Payam Day Gayi Hai Mujhe Bad Subh Gahi Urdu Poetry By Allama IQBAL (R-A)

Yeh Payam Day Gayi Hai Mujhe Bad Subh Gahi Urdu Poetry By Allama IQBAL

یہ پیام دے گئی ہے مجھے باد صبح گاہی

کہ خودی کے عارفوں کا ہے مقام پادشاہی

تری زندگی اسی سے تری آبرو اسی سے

جو رہی خودی تو شاہی نہ رہی تو رو سیاہی

نہ دیا نشان منزل مجھے اے حکیم تو نے

مجھے کیا گلہ ہو تجھ سے تو نہ رہ نشیں نہ راہی

مرے حلقۂ سخن میں ابھی زیر تربیت ہیں

وہ گدا کہ جانتے ہیں رہ و رسم کج کلاہی

یہ معاملے ہیں نازک جو تری رضا ہو تو کر

کہ مجھے تو خوش نہ آیا یہ طریق خانقاہی

تو ہما کا ہے شکاری ابھی ابتدا ہے تیری

نہیں مصلحت سے خالی یہ جہان مرغ و ماہی

تو عرب ہو یا عجم ہو ترا لا الٰہ الا

لغت غریب جب تک ترا دل نہ دے گواہی

علامہ اقبال

Post a Comment

Please do not enter any spam link in the comment box.

[blogger]

MKRdezign

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget